2021考研,英语阅读怎么训练自己才能得到?从考研英语文章阅读开始吧,KK给大家的每日一句里提到了不少名著句段,咱们今天就开始从杀死一只知更鸟 开始读起吧,每天阅读一小段,保持语感,熟悉英文的说话方式,对大家在进行2021考试的时候非常有帮助,更多相关信息,可关注咱们文都考研综合备考频道哦。

2021考研英语文章阅读:杀死一只知更鸟第19章-13

“Didn’t Mr. Ewell run you off the place, boy?”

“No suh, I don’t think he did.”

“Don’t think, what do you mean?”

“I mean I didn’t stay long enough for him to run me off.”

“你是被尤厄尔先生撵走的吗,小伙子?”

“不是的,先生。我想不是。”

“你想不是?什么意思?”

“我是说,我没有等到他来撵我就跑了。”

“You’re very candid about this, why did you run so fast?”

“I says I was scared, suh.”

“If you had a clear conscience, why were you scared?”

“Like I says before, it weren’t safe for any nigger to be in a—fix like that.”

“这一点你倒十分老实,你为什么要跑得那么快?”

“我说过我害怕,先生。”

“没做亏心事,怎么会害怕呢?”

“我说过了,任何黑鬼处于那样的困境都不安全,”

“But you weren’t in a fix—you testified that you were resisting Miss Ewell. Were you soscared that she’d hurt you, you ran, a big buck like you?”

“No suh, I’s scared I’d be in court, just like I am now.”

“Scared of arrest, scared you’d have to face up to what you did?”

“No suh, scared I’d hafta face up to what I didn’t do.”

“但是,你并没有处于困境——你说你当时在抵制尤厄尔小姐的主动行为。你难道这么害怕,怕她伤害你,于是就跑吗,你这么大的个子?”

“不是,先生,我是怕法庭,就象我现在这样。”

“怕被逮捕,怕受到对你犯下的罪行的指控?”

“不,先生,我怕受到对我没有犯过的罪行的指控。”

“Are you being impudent to me, boy?”

“No suh, I didn’t go to be.”

“你敢这样对我无礼吗,小伙子?”.

“没有,先生,我不打算对您无礼。”

以上就是文都考研给大家整理出来的经典名著杀死一只知更鸟的双语阅读资料,英语阅读怎么训练自己才能得到·看名著读名著就是其中一个考研英语文章阅读的方法,希望准备报考2021考研学子能够好好利用,文都希望这些资料能够帮助大家在复习的时候打好基础,考试的时候胸有成竹!

相关推荐

2020全国硕士研究生考试成绩排名查询

【直播】文都2021考研焕燃计划(双优通关班)

《一研为定·复试》文都2020考研复试【礼盒限时抢】